Nyhedsbrev 2021 #3, Marts

Så starter sæsonen igen lørdag den 27.3
Vi opfordrer til at hejse flaget. Måske kan vi komme til at mødes i marketenderiet, lige i skrivende stund, lyder det til en større genåbning. Men ellers fejrer vi det i haverne sammen, hver for sig.

Aflysning af generalforsamling 15. april på grund antal forsamlede indendørs er for lille.
I stedet udsættes det til mandag den 31. maj kl. 18 i konferencecenteret Storcenter Nord. Henning Skaarup fra Århus kommune kommer og taler med os om den kommende kloakering 2023, finansieringsmuligheder med mere, så mød op og deltag i debatten. Beslutninger vedrørende dette tages senere på året ved en ekstraordinær generalforsamling. I får indkaldelse senest 17. maj med flere praktiske oplysninger m.m.

Grøn container:
Ankommer i næste uge, kan komme en af dagene fra onsdag til
fredag den 17. til 19. marts. Husk at klippe jeres ting i små stykker og ikke fylde store træer i. De skal til genbrugspladsen! Kompostér gerne i din egne have, det gavner naturen på alle måder. Og der bliver mere plads i containeren.

Vejfyld:
Der er masser af vejfyld ved Grøn Container til at putte i huller i vejen. Ring 22566050 og bede Arne komme for at lukke de gode trillebøre ud, som vi har købt.

Vores hjemmeside er altid helt opdateret takket været Mads fra have 32, der altid står klar til at lægge sidste nyt ind. Skriv til haveforeningengraensen@gmail.com, hvis der er noget på siden I mangler.

Åbent kontor sidste tirsdag i måneden kl.17 – 19. Byggeansøgninger, Skrives op til P. Plads, nummer 2 lejer, hus salg mm.

Venlig hilsen på bestyrelsens vegne Susanne Hollund, formand
9. marts 2021

Stort PS. Får du anden adresse, mobil eller e-mail, så send det til os, det er ret vigtigt
at kunne træffe jer.