Ventelisten

Den seneste venteliste kan findes her: Venteliste Grænsen 01.05.2022

Senest opdateret information om Venteliste, proces og priser kan findes her: Information om venteliste, 2022

Der udsendes i øjeblikket kun tilbud om køb af haver ud til de første 40 på listen.

Vil du gerne købe en kolonihave i Haveforeningen Grænsen, skal du møde op til Åbent kontor på kontoret ved Marketenderiet og lade dig skrive op på ventelisten. Første åbningsdag er tirsdag den 29. marts 2022 kl. 17 – 19. Og derefter den sidste tirsdag i måneden indtil 25. oktober 2022

Du skal betale 110 kr. om året for at stå på ventelisten, vi har MobilePay og har du ikke dette, modtager du et bankkontonummer du kan indbetale pengene på. Du skal forny din plads på ventelisten hvert år.

Du får hvert år en reminder og skal betale de 110 kr. inden 14 dage, ellers bliver du slettet på listen. Du får en mail om denne 1 måned før 1. Åbent kontor

Du skal vide at du bliver en del af et fællesskab, vi skal sammen stå for at vedligeholde alle fællesarealer, og vi hjælper hinanden. Vi har fælles arbejdsdage, hvor vi forventer du/I deltager. Du skal bo i Aarhus kommune når du bliver skrevet op, og hvis du flytter udenfor kommunen, kan du ikke længere have din have.

Ventelisten hænger i vinduet til vores kontor og her på siden. Den vil blive opdateret jævnligt.

Du kan læse mere om livet i Grænsen her på siden eller læse om aktuelle og generelle emner ift. kolonihaver her:

Opdateret Maj 2022