Skal du bruge – eller har du en trailer. Så læs her.

Vidste du, at HF Riisvangen har to trailere, som man kan lejes ud på time- eller dagsbasis for meget billige penge? Så behøver du ikke at bekoste en egen trailer eller finde et sted at parkere den 🙂

Udlejning sker hos marketenderen i åbningstiden.

Flere i HF Grænsen synes at have investeret i eger trailer. Men hvor gør man lige af den, når den ikke er i brug, da man ikke må parkere på stierne? Flere har fundet vej til parkeringspladserne.

Da flere efterlyser en parkeringsplads i vores haveforening, er det en torn i øjet for mange, at de få parkeringspladser vi har, – både de som er lejet og fællesparkeringspladserne, optages af flere og flere egne trailere. Når der parkeres på lejede parkeringspladser, spørger mange hinanden, hvor parkerer de så deres bil? På fællesparkeringspladsen, hjemme, uden for haveforeningen? Har de overhovedet behov for en lejet parkeringsplads? Spørgsmålene er mange.

Bestyrelsen opfordrer til, at man lejer Riisvangens trailere eller parkerer egen trailer udenfor haveforeningen.

Vi ved det. Så skal man gå ned til f.eks. parkeringspladsen eller vejen lidt længere nede af Børglumvej. Men det er langt at foretrække i stedet for alt for mange sure miner – og klager til bestyrelsen 🙂 over, at trailerne optager de (få) parkeringspladser vi har.

Mange hilsner